CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 4, 2009

im coming back..

sudah lame rasenyer aku xmencoret ape2 kat blog nie..bkn aku lupe, tp terlalu bz n dicampur plak dgn internet yg xbrape elok di rumahku..tp Alhamdulillah skrg nie sume da ok...(hope so). skrg nie otak rase dah pecah, esemen berlmbak2 buat aku rase nk skip jer sem nie (boleh ke?)...tp tue r mslahnye...aku pun xtau dah nk kate ape..aku nie kalu bercerita dgn mulut, rasenyer bolehjer smpai 8,9,10 page m/s..huhu..tp bile menaip nie, jd cm susah r plak..biase r, org xdpt gred A untuk bm...huhuhu...tp xpelah, asalkan dpt memberi senaman ckit2 untuk jari, dikire ok lah yer...mate pun da ngntuk...n mau tido sudah....xlupe nk ucap...salam ramadhan sume...(aku xponteng ag stkat nie)...:p

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...