CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 28, 2011

bile r msalah nk selesai...tension dah!

tinggal seminggu jer ag ak bercuti n lpas tu ak akan bergelar seorg guru di melaka... ak ingtkan segala mslah dah setel n nanti dpt r pg prtikal dgn aman. tapiiiii xseindah yg diimpikan rupenye.... tibe2 jer dpt berita yg mmg buat stress n bengang gler... ape ag kan, kalau bukan prob ngn ulm (unit latihan mengajar) n upsi... sedih btol jd pelajar sains math nie...

dulu ak pernah dah membebel kat ulm sbb xtau yg ktorg belum buat ros..tgok link ni. so, ingtkan dah setel r kan. tp x. utk budak kos laen...dorg kan prktikal dr 7feb- 20mei..SETEL... tp kami anak2 tiri ni, kne tmbh ag 2 minggu utk ros.. so, prncgn awal..dorg ckp buat 2minggu after holiday break..so, kami akan hbis 17 jun... walau hbs lewat..tp xpelah... last da kan..agpun ros tue ade mrkh...

dan2...dlm bulan lpas, heboh suh ktorg g 2 minggu awal plak...17 jan kne pg... mau kelam kbut ktorg.... yg duk sbah srwak ag r... ngn tiket flight ag, bkn murah tau... so, kwn yg duk perak pakat g serbu ULM...ckp xnk buat 17jan..rela hbis 17 jun pun... dlm 2,3 hari berbincang..so LULUS... lega r sume org...so kami mmg ready utk pg 7feb -17 jun t sekolah..

TIbA2..............






LULUS kepala hotak ko ULM??????? serius ak bengang...bile tibe2 dpt berita yg pihak pensiswazahan xtau pun yg kos ak hbis 17 jun.... memndgkan konvo thun ni lam pertghn julai...so, kami mgkin xsempat grad if hbis 17 jun... cuak ok! CuAk! pihak atasan upsi lgsung xtau yg kami akan hbis xsame ngn kos laen... so, nmpk sgt yg ULM bg lulus sendiri kan.. memang....... memang ak mengaku yg mase tue kami mogok xnk buat 17 jan... tp kalau dorg bg reason yg munasabah..ckp btol2... cmfim kami fahm... ni xde bg reason...tibe2 ckp kne wat awal..mesti kami bengang kan. skrg nk slhkan kami lak sbb xnk buat awal..

ak pun xtau dah nk ckp pe skrg... tggu n lihat jelah....hope everything gonna be fine... fokus pd prktikl je r minggu dpn... dah r skul ak nanti rmai chinese....matilah ak kalu dorg speaking london ngn ak....



0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...