CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 7, 2011

adik perempuan saya akan sambung belajar di...

Alhamdulillah setelah menunggu, frust, menunggu lagi, frust lagi, menunggu lagi akhirnya adik perempuan (angah) ak dapat juga tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke UITM dalam prog DIPLOMA SAINS.. walaupun die xpndai cm aku xdapat ke MATRIK mcm aku dulu.. tp syukurlah die dpt jgk smbung belajar.... truly die frust sb xdpt matrik n mktab tp setiap benda ada hikmah kan... mungkin ini terbaek untuk dia.. fyi, SPM hari tue die 5A out of 10. yg selebihnye xpyh r tnye..tp xde r yg failed tp xlulus r utk ke matrik.. xpelah kan... as long die belajar sungguh n get gud result dlm diploma ni nanti..

nk tau die dpt ktne?

nmpk sgt aku print screen n xpndai..xpe...nmpk die dpt mne? n9 ok....n9...leh r ak pg jgak dftar die nanti... agpun ak kat melaka jer..bkn jauh,,,,huhu.

so, hope everything will be settled n die pun cpt2 r smbung blajar.. cian da ak tgok die jd bibik kat umah..wakakaka..

k..mau tgok adik aku? jgn ngorat yer... die msih budak...


yg tudung putih ok si angah... yg tudung hitam is taken..hehe. sape? aku la... haiyya... :)

2 peoples gossipping wif me:

HaNa HoNeY said...

xpe..pentngye dpt further stdy kan
dah rezekinyer disitu
congrats tu ur sister
^_^

miera pinky said...

tq hana... tue r.. moga die success r kat sane nati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...