CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 12, 2011

am i too spender?

salam frens.

*bukan spender, seluar dlm yer. tp spender = suka bebelanja.

kesah ni berlaku bulan lepas masa angah (adik pmpuan) aku balik bercuti kat umah. mlm tue ktorg keluar n angah cek duit ptptn die dah masuk. yeay! ah, aku lak lebih2 kan. so, masuk jer kereta. kami sekeluarga pun berdiskusilah.


angah : ma, nanti nak beli lptop. bile yer boleh beli?


emak : ikutlah. if nkbeli sane, beli lah. if x, cuti nak rayer ni lah. balik beli cni. simpan  duit tue.


me : duit masuk bape? lptop lam 1500 cukup dah ase.


emak : simpan duit tue. jgn berbelanja. nati xcukup nak beli lptop kan.


angah : masuk 2500. sebulan lagi nk beli kan. cukup jer. xkn hbis org belanja semua ni lam sebulan.

* ayah aku hnye mendengar tp last tue cm pndg ak n senyum sinis .y ? y? y?


me : aahkan sebulan ag. xkn hbis kan. agpun 100 ag lbih. xlogik2 kalau hbis lam sebulan.


ayah : eh, sape kate??? kalau mira COMFIRM HABIS... ntah2, xcukup ag. asyik2 mintak. asyik2 mintak.


* erk... GUA terkena bai...ciss.


me : mane ade. 2500 kan. xkn hbis sebulan. 1000 maybe  kot.


angah : 1000 hbis lam mase sbulan???? GILER!!!

*ok. gua terkena lagi.

p/s : am i ? am i ? sape kenal aku, tau r kan. oh. aku xmintak dilahirkan sebegini. haha

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...