CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 6, 2011

lelaki - aurat- awek- seksi

 salam frens..

tadi blogwalking, aku masuk blog mr.k , entry terbaru die " Why Lelaki Suka Suruh Girlfriend Dia Tutup Aurat tapi Dia Pergi Menggatal dengan Awek yang Seksi?


truly sentap bile bace tajuk, mmg xde r kene same ngn aku... tp sipi2 ada r aku ase. so bile aku bace story yg pmpuan tu email kat mr.k sgt2 ase sedih. ade ag pmpuan yg lebih malang pada aku. aku patut bersyukur dgn dugaan ak sekarang, so aku xboleh sedih2 dah. stop crying and begin new life. yes. i will.

aku mlas nk copy paste citer die, korg pegi r bace kat blog die kan. tp yg aku tertarik is dgn salah satu komen kat entry tue... bile aku bace, aku betol2 ase lega n hepi sekejap. walaupun dulu aku prnah berniat, kalau ak putus cinta, aku nak jd cam dulu2 balik. nak free hair balik n sexy2. tp Alhamdulillah, iman aku masih kuat. aku xmampu nak berubah jadi lbih teuk. kawan2 pun banyak tolong aku. Alahmdulillah aku ase aku nak berubah menjadi albih baik lagi.

nie soalan yang perempuan tu tanye pada last email die :

1.Kenapa ada sesetengah lelaki, yang taknak bagi tau girlfriend dia the truth yang dia dah bosan, fed up, muak dengan girlfriend dia and he wants to move on with someone else?


2.What can i do to banish him completely from my mind?


3.How is it possible that someone yang Solat penuh lima waktu, do such things as check in into hotel, ringan-ringan, geli-geli dan bermacam2 lagi?


4.Why lelaki, suka suruh girlfriend dia tutup aurat, pakai sopan-sopan, tapi dia pergi menggatal dengan awek yang free hair, seksi?


ok, ni pulak jawapan yg aku suker dari salah seornag pengomen entry itu. 


azurie he's an asshole dear..forget about him..trust Allah.

1. sbb tak nak kasi tau the truth sbb dorang takut korang marah die and curse dia mcm2..or maybe korang stock buat bini..that blonde girl stock buat main je

2.kau tak kan dapat lupakan die sampai bila2..korang cuma boleh letak memory yg korang tak suka dlm subconscious shj..tapi cuba relakan hati dan serahkan hati pada Allah..ubat hati tu dulu

3.Klw pak haji yg solat 5 waktu, solat sunat complete pun boleh kene tangkap basah tau..

4.Bak aku kata die suruh ttp aurat sbb nk stock buat bini..bila ko ttp aurat die x payah tanggung dosa kau as isteri..stock main2 die lepas bosan die tinggal lah..

laki mcm ni mmg patut kene tinggal..klw die nk balik kat kau x payah dilayan..cari laki yg betul2 boleh jadi imam.


wut do u think? truly aku cakap. walau bf aku xsuke pmpuan tue, n sekadar stok geli2 sekali pun. aku ttp xboleh terima. biarlah die hanya nak kita jer jadi bini die n cinta mati sama kite sekali pun, kalau die maen ngn pmpuan laen. aku ttp xnk. fullstop. sekian.

p/s : semoga hidup aku lebih tabah. Amin

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...