CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 27, 2011

my current relationship is ....

salam frens...

day 9 challenge : my current relationship is........


from the picture, korg mesti dah boleh agak kan ape status aku sekarang.. so, fhm2 je lah.. hehehe. i'm occupied. meet my bf, en arief. hehe.

kami berkenalan mase kat matrikulasi thun 2007 dulu. act, die nie kawan pada besfriend aku. kami berkawan hmpir sebulan dulu n lepas tue baru aku terima dia. iaitu pada..




03.01.07


so, smpai skrg aku dah 4 tahun 7 bulan ++++ dgn en. arief. tipu lah if aku kate kami xde masalahkan. n secara jujur, thun nie lah thun paling kritikal aku ase. sume gara2 kami jauh, die plak keje, bz n aku plak goyang kaki kat umah jer. korg fhm2 r kan.

tp Alhamdulillah, setakat nie kami masih ok. korg doakan lah agar hubungan kami kekal selamanye k. b4 aku stop, let me share our picture time kat matrik dulu. nostalgia beb! haha. muke baru nk up.




kah. kah. kah. kah. 

p/s : i love u b. 





0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...