CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 26, 2011

kembali ke SEKOLAH>.

salam frens...

ini berita panas... hehe
pagi tadi mase kat hospital sbb aku teman atuk aku.
dlm kul 9.30pg nurse halau keluar, tension ok!
dah r kat luar pnas... kami pun sume keluar r.
dah r aku pun belum mndi lagi..
tunggu punyer tunggu smpailah kul 10.30pg kot dpt panggilan dr satu nombor yg xdikenali.

me : hello.
encik F : hello. sy dr PPD kota bharu. awk nik azmira?
me : yer saya. (berdebar-debar)
encik F : awk dtg PPD ptg nie. ada job untuk awk nie. cikgu gnti.
me : ok. ptg nie sy smpai. (senyum smpai telinga)

so, petang tue, aku pun pg lah ngn mak aku.
then................




aku dah dpt KERJA.... yahoo.
asekolah : S.K. Long Ghaffar.
dari : 26/9 - 5/11.
bayaran : rm95.70/hari.
ajar : maths n BI.



ok. murid2. sila bersiap sedia yer. esok cikgu masuk kelas.
dah r mengajar sek rendah. xpernah ok!
hope everything ok lah kan.
bayaran mmg aku ase berbaloi lah.
dah r mengaajr sekolah rendah jer.
tengahai dah leh balik. huhu.
pergh. HEAVEN! tp mengajar BI yg cm xsyok tue.

p/s : pencarian dah berakhir. kalau x, hari2 aku dah usha jobstreet n apply mcm2. e. arief pun same. thanks b. bye


2 peoples gossipping wif me:

B33HA said...

untung la..

miera pinky said...

heee.. untung2 jgak tp tension ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...