CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 10, 2011

my dream wedding

wah, tajuk xboleh blah. bukan aku menggatal nk wat tajuk ni yer. tp day 11 challenges yg aku buat suruh. so, lyn kan lah ajer. agak3 tgh boring nie. sumpah boring!

umur aku pun dah 23 tahun, isyAllah thun dpan leh  r kwn2 rase nasi minyak aku kan. cheh. hahaha. so, agak kena jgak r tajuk nie ngn aku. boleh r aku pk ckit2 tentang dream wedding aku kan. :)

aku nie bkn anak org berada, n aku pun bkn mengada2. eh, jd pantun lak. bab kawin2 nie, aku just nk sederhana je lah. tp walaupun sederhana, kena r buat elok2 jgak kan. aku ada kawan2, sedara mara. so, of cos everything must be prepared n tidak memalukan diri sendiri lah org kata kan.

kalau dah name 'dream', aku impikan nak buat dlm taman. garden wedding g2. pnuh dgn pokok2, bunga2, wah, very nice kan. if xdpt buat lam taman pun, buat kat halaman rumah pun ok wut. yg penting, aku nk suasana cm taman. which ada pokok n bunga2. duduk lak atas kusi panjang, ada karpet bulu2 kat bawah. wrna putih ag cntik. like a princess waiting for his prince. nice2.


lebih kurang cengginilah. cntik x? cntik kan. tp xtau r dpt jd kan kenyataan ke x. gmbr nie da lme aku smpan lam lptp. xtau knape. mmg suke sgt2 tgok gmbr nie. duduk ngn family, kwn2 bergmbar. mesti cntik giler kan.

untuk baju plak, aku nak yg cntik n suci g2. eiher wrna putih or gold lembut. walaupun aku minat pink tp aku xnk baju pengantin pink. kenapa? tah r. n of cos haruslah menutup aurat kan. kita nie org Islam. kalau x, suami jgak yg akan tanggung dosa kan.


untuk gmbar atas nie, aku xberkenan dkt part tudung jer. nmpak leher kan. tp baju mmg aku suke. nice kan. just, aku kne tukar tudung lah. perlu tutup leher n dada tue.  lebih kurang cenggitu lah baju yg aku nak. xhagak3 ko nie! huhu. nama 'dream' kan. dpt jd kenyataan ke x, itu blkg citer..

untuk kek, aku ada 2 option. either cup cake or kek biase. tp bkn biase sgt lah. kek tue haruslah ade seni tersendiri yg bikin kek tu nmpak cm katil ke bende lain ke. bru r menarik kan. like gmbr di bawah.


mcm knk2 rite.tp aku suka. hehe. ataupun cupcake yg lawa2.


k lah. mlas dah nk bermimpi. agak2 nanti aku kawin, korg dtg tp xsame cm mimpi aku nie. abaikan jelah. jgn byk tny. hehe. tp insyAllah aku akan cuba untuk tunaikan mimpi2 aku nie.

p/s : en. arief, ade beran???

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...