CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 17, 2011

something i don't live without

ini day 15 punyer challenge. fuh. punyer la lame baru aku smbung kan.
truly bz skrg... dulu mase xkeje, bosan tahap gila.
sampai hari2 aku apply keje.
skrg!!! xsabar nk bhnti keje. :p

ok. JOM geledah beg aku skrg. tgok ape brg2 yg wajib ade lam beg aku.

1. handphone


- yang nie wajib r kan. ke ade lagi yg xde hp skrg??? hp nie ibarat nyawa aku lah. kalu xde, mmg xtau r nk kate.

2. purse.
- ok. aku mlas nk tunjuk purse buruk aku. huhu. buruk2 pun aku syg ok. wajib wrna PINK. huhu.

3.  note dan pens ( biru n merah)
#google

- aku mmg wajib ade satu buku nota lam handbag. dah jd cam tebiat kot. kdg2 aku tulis perbelanjaan aku lam tue. kdg2 aku tulis perasaan aku. n mcm2 r. pen tue jd wajib r kan. kalau x, nak menulis dgn ape kan??

4. kalkulator



- ok. sila gelak sekuat hati. haha. aku pun xtau knape. mmg kalkulator mcm dah wajib brg lam beg aku. kalau kecik xpekan. nie besar gedabak. kdg2 kalau aku teringat jer, aku buang. like pg dating ke kan. tp biasenyer aku mmg bwk r. motiff????? tah. sbb aku CIKGU MATEMATIK kot. hahahahah

5. eye glo  moist.
-WAJIB. benda nie mmg aku bwk jer ke mana. n of cos untul contact lens user r kan. aku suka sgt pakai ni. mata jd segar jer. 

6. hand sanitizer

- sejak aku duk U lagi. aku mmg ade benda nie. n smpai skrg jd cm addicted lak. setiap masa nk cuci tgn gune nie. skrg nie dah botol ke3. huhu. n aku mmg pakai brand CNI. best. try lah. 

7. brg2 makeup
- yg nie aku xperlu captured kot. dah nama pmpuan cmfirm ade kan. mcm aku, aku hanya bawak COMPACT POWDER (MIAMI) , LIPSTIK (AVON) jer... huhu. tue pun jrg pakai balik. bwk jer manjang..

8. perfume

- aku mmg letak one drop perfume ni lam beg. just untuk kes2 kecemasan je r kan. tp mmg jrg r gune jgak. aku beli sebotol je pun, just mmg nk ltk lam beg. aku suke miracle n delicious. beli gilir yg nie jer. tp dah lame kot xbeli sbb d alme jgka x usik yg lam beg nie. so, xpelah. yg penting ada. :p

9. plaster

- yang ni pun dah jd cm tebiat jgak. aku mesti beli sepeket n ltk lam beg. kesnnya aku kan suke beli kasut. dan2 lepas beli mesti nak pakai. so, melecet r kan. plaster r penyelamat. huhu. so,mmg berguna n wajib ada untuk aku.

brg2 lain cm tisu, payung, gula2 ke mmg ada jgak aku bwk tp xdelah cm wajib. tp selalu r ada. lebih2 ag musim panas skrg. nk sumbat byk2 kan, roboh bahu aku nk pegang beg tue kan. so, dah cukup r kot yg aku senarai tu. what about ui???





0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...