CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 5, 2011

unlock security code for FREE

salam frens...

ni nk share something yg sgt3 berguna ngn u oll semua.
minggu lepas adik aku wat balik fon.
fon yg dah setahun kot menghilang n baru jumpa.

alkisahnya, tahun lepas die bwk fon nie g sekolah asrama die lah.
tah camane hp tuh hilang. of cos lah ayah aku mrah kan.
tp mrah ckit2 je la. dh nk hilang. cmne nk buat kan.
so, minggu lepas tetiba die wat balik.
oh, ya! hp tue nokia 6100. hp murah jer.
tp masa beli 3 tahun lepas ase hrga masih mhallah.



menurut adik aku, hp nie dipakai oleh seseorang
n bile die tanya, org tue kate jumpe lam sebuah bilik study ape tah.
so, dgn penuh keYAKINan, adik aku kate hp die. haha
mulenye org tue xnk bg... tp lastly bg gak.
TAPI.....

die xnk bgtau security code. cis!!!!!
kami pulak yg mmg jakun teknologi nie.. haruslah xtau nk buat cmne kan.
tp aku tau lah, kedai fon leh buat.
bayar je rm15, setellah kan.....
tp kami bengang r kat budak tue.
MOTIFF ko xnk bgtau???
xnk bg kami gune???

ting.....
aku chat ngn seorg kwn semalam..
n then die suh aku search mr.google jer.
cari MASTERCODE untuk fon tue..
just gune no IMEI fon jer. yg tue tekan *#06# dapat r no tue.
so, lam setengah jam aku cari, maka jumpa lah..

so, if korg terlupe security code. buat jer cam aku yer. FREE.

klik SINI. 

address die cam pelik kan tp xkesah r. asal membantu. wat de hal kan? selamat mencuba.
:
p/s : ke semua og da tau? aku jer yg jakun.baru tau. hahaha. ABAIKAN. :p

2 peoples gossipping wif me:

♥ p a a n i ♥ said...

ooo aku baru bce pasal imei tu utk tau phone kite ori or tak. now ade kegunaan laen pulak imei tu. haha

btw kalo phone di lock, masukkan no imei kite tu jela? kalau phone lock how kite nk call *#06# tu? *aku blur*

miera pinky said...

jgn msukkan simkad. on hp. die akan kuar insert sim kad kan. tekan jer *#06#. dpt ni imei. masukkan lam website aku bg. then dpt master code kan. phtu msukkan simkad. bile die mintak security code. msukkan master code tue. setel. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...