CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 1, 2011

minggu terakhir bergelar guru ganti

hye hye hye frens...

minggu nie genaplah 6 minggu aku menjadi guru gnti kat sek. keb long gafar.
truly ase mcm sedih n xsanggup lak.huhu
bukan sbb aku gigih nk jd guru or NAK duit.
tp sbb rase syg da kat murid2 aku.
agpun aku ngajar budak2 kan. tahun 1 n tahun 2.
so, dorg mmg mnje ngn aku. esp girls.
lepas nie tak tahu lah bile plak boleh jumpa dorg sume.
will miss u all.

selain minggu terakhir, minggu nie jgak minggu EXAM.
so, ptg td bru paper aku ngajar iaitu english. paper last.
so, korg fhm2 lah cmne kalut nye aku nak tanda kertas.
dah r aku ngajar 3 kelas.
mmg penat.
cmpur plak ngn 2,3 hari ni asyik sakit pinggang.
fhm2 lah. POMPUAN.huhuhuhu

fyi jgak. aku ajar 2 kelas paling hujung n 1 kelas paling pndai.
boleh imagine x cmne aku bukak kertas soklan,
agak2 aku pengsan ke senyum smpai telinga.
hahahahhahahahahah

of course la PENGSAN kan.....
tp nk buat cmne.
 kite mmg xleh expert sume plajar pndai.
even aku ngajr smpai pcah anak tekak sekalipun.
redha je lah tgok jawapan dorg.
dah r buat kat kertas soklan
nak tnda tue azab
kene belek satu.
waa.... lmbat ok!
td bru separuh siap utk 1 kelas.
agak2 sempat x aku nk hbiskan 2 kelas setengah ESOK????

apepun ngajar cni mmg best. cikgu2 pun BAEK sangatttttttttttttt.
dorg siap pesan suh aku dtg ag if ade cikgu laen c2 yg bersalin.
terharu ok!

ok. smbung nanti yer.
di bilik guru sklg.

tmpat duduk aku mmg depan water cooler punyer. mmg menyampah r sebab org selalu lalu lalang blkg aku.huhu. apepun. bio jelah. tinggal 2 hari ag. lpas tue dah boleh tdo pg2.

p/s : selamat bercuti frens. selamat hari raya haji jgak.

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...