CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 21, 2011

in this past month, what have i learned.

hye semua.

actually entry nie related dengan aku punyer challenge2 sebelum nie. tp sepatutnya aku kena buat everyday kan baru entry nie betol. tp sbb aku buat jarang2, aku pun comfuse nak tulis ape untuk entry nie.

xkesahlah. aku related jgak r dengan 27 challenges yg aku dh buat selama ni ek. so, what have i learned from doing all those challenge.

yg aku boleh cakap, kebanyakan challenge ni buat aku makin kenal diri aku. tahu pesal sikap baik lam diri aku yg patut aku kekalkan. sikap buruk pulak, aku kena belajar untuk buangla kan. kdg2 bila kite xfikir bende2 like, 'who am i?' 'what i different from others?' and so on yg aku dah buat tue. aku mmg xkan sedar sume nie kan. tp itulah diri kita sendiri yg kdg2 bile kite sedar. OMG. mcm nie rupanya pernagai aku. hahaha.

pasal 'ciri2 lelaki yg buat ku tertarik'. 'my dream wedding' sume tue truly buat aku terfikir. bende2 cmnie mmg kalau org xsuruh, xdanya aku nak fikir ngn sendiri. 'tempat yg aku teringin aku nak pg' tue pun menarik. 'bende yg aku nak buat'. n paling penting. bila aku buat mcm tue, org2 terdekat pun tahu ape yg nak lam hidup ni kan. mane lah tahu dorg sudi nak belanje ke like 'tempat paling aku suke makan' tu kan. hehe. tp mmg banyak pasal reveal abut myself lah.

kalau korg bace mungkin ad ayg meluat kot sbb mostly about myself. tp sesape yg nak kenal diri kau betol2. aku suggest korg bacelah. skrg nie, xde mud sgt da nkmenaip2 nie. oh. tah r nape. see u.

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...