CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 23, 2011

tahniah to my brother

Alhamdulillah.
result PMR adik aku sangat membanggakan.
dia dapat 8A. tambah 1 dari aku dulu.
nak jugak mention tue. huhuhu.

pagi tadi, pukul 10.30pg ktorg turun sama2 dari rumah.
aku pg interview untuk mengajar kat pusat tuisyen Al-amin.
dia pulak pg sekolah dialah, mrsm PT untuk amik result.
dalam pukul 12 aku balik, aku col dia.
suara macam hepi2 jer.
so, aku macam dah boleh agak kan.
bila die gtau result
syukur sangat2 la kan.
kalaulah arwah atuk n nenek ada lagi.
mesti dorg sangat3 berbanga n hepi.
arwah sangat sayang kat adik laki aku nie.
paling sayanglah kiranya antara kami cucu2 nie.

maybe tahun depan dia akan sambung kat mrsm Taiping.
hope semua perancangan menjadi n diberkatilah.
apapun aku nak ucak tahniah kat if ada sape yg amik PMR bace entry nie.
xkesah brape result.
bagi aku, pmr nie xkesah sgt result die.

yg paling penting is SPM nanti.
sbb itu adalah peluang kerjaya masa depan.
aku berharap adik aku nie akan dapat result cemerlang gak r SPM nanti.
hope dia dapat tunaikan permintaan awah nenek agar dia jdi Doktor.
Amin...


tahniah SHAM.. 

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...