CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 12, 2011

who am i???

this is challenge for day 25. yeah. 5 more to go. actually, untuk soalan pasal diri sendiri cmni aku rasa aku dah byk buat kot. apasallah org yg memulakan game nie create soalan yg mempunyai jawapan sama ek. xkesahlah. aku jawab r setakat mane aku rajin kan. aku expalain dlm numbered lah. ag senang nk baca kan. tu pun if korg nak bacalah. :p



1. my full name is NIK AZMIRAFAZNI binti nik azmi. but u call me miera lah. setakat nie, ade jer org panggil azmira, nik, mie n fazni tp golongan minoritilah. most peoples call me mira.

2.  my date of birth is 15 MAY 1988. so, berapa umur aku skrg? ok xpyh kira. 23 years old. sgt2 muda lagi aku rasa tp mak aku kata dah layak kahwin. erk! n one more. aku sgt suke no 5. wink wink.

3. aku ada 6 org adik beradik. aku anak ke-2. aku ada abg n 4 org adik. 2 lelaki n 2 perempuan. cun kan? abg aku dah kerja. aku dah hbis belajar. adik perempuan aku (ke-3) belajar di uitm. adik lelaki (ke-4) bru sek menengah. n 2 lagi masih di sek. rendah.

my mum n abg n 3 adik aku. 

4. aku masih single. wah, g2. single nie maksudnya aku belum kahwinlah. bertunang pun belum. merisik pun belum. so, fhm2lah siapa en.arif di sisi ku. hehe. tp ade org kate if pasangan itu sudah merancang untuk berkahwin, die dah dikire sbg bertunangkan. erm.. maknanya da lame r ktorg bertunang cmtu...

5. pengalaman belajar aku ( fyi, aku dah hbis blajar):

 - 5 tahun - taski al-hikmah
 - 6 tahun - tadika kemas gertak kechupu.
 - 7 - 12 tahun - sek. keb. mentuan.
 - 13 - 15 tahun  - sek. men. keb. zainab (1).
 - 16 - 17 tahun - MRSM kuala terengganu.
 - 18 - 19 tahun - matrikulasi Pahang.
 - 19 - 23 tahun - UPSI.

so, skrg aku dah menuju pengakhiran umur 23 tahunlah. tp aku syukur sbb skrg aku dah ade bachelor degree in science ( mathematics) with education. ALhamdulillah. hope tahun depan aku dah bergelar sebagai seorang guru  Matematik sek. menengah. Amin.

p/s : dah cukup r tue kot. rasanya dah terjawab soalan who am i for 25 day challenge. ok. for more info about me, korg leh bace 15 facts about me. thansk 4 reading.  :)



0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...