CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 22, 2012

legging. whats so special if i wear u?

salam frens...

skrg ni dah mcm trend kan org pakai legging nie. legging pun dah keluar colourfull dah. kalau dulu, wrna gelap2 je kan sbb org pakai kat dlm. phtu pakai skirt or kain baju kurung kan. tp skrg xde. org pakai kat luar terus. pelik!!


secara jujurnya, bagi aku pakai legging ni mcm ko xpakai seluar langsung ok. very sexy. mmg ikut bentuk kaki trus. mmg xde rahsia lah. org mmg tau dah mcamane kaki ko. just wrna jer lain. lelaki ni imaginasi tinggi ok kwn2. no wonder dorg boleh bygkan legging ko yg wrna merah menyala tu dgn wrna asli kulit. so? apa dorg nmpak? kaki korg trus. huh. very bad!

yg free hair tue xpelah ckit kan. dah mmg dorg xttup aurat. ni yg xtahan, yg bertudung pun tergedik nk pakai legging. apahal? serius aku xfhm. ko pakai tudung, baju labuh smpai paha (biasanya) n legging. nmpak jer bntuk kaki mengecil kat bwh. sangat xsesuai ok. aku ulang xsesuai. tp kalau xnk percaya xpelah.

erk!!!!!!

tp kan. aku pun ada satu legging. wrna koko aku beli. tp aku pakai ngn baju labuh smpai lutut r. n then, aku pakai waktu mlm jer. iaitu lam bilik untuk tido.
sekiann....

p/s : sori. jgn butthurt yer. peace! just my 20 cent.


0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...