CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 6, 2012

stop sebarkan aib org plis..

rata2 skrg org duk bercakap pasal isu amalina kan. mmg hot lah. yg xboleh blah siap sebarkan2 gmbr die lagi kt fb. xcukup dgn tue, siap maki hamun dia lagi. kesiann... tp bile fkir balik, padan gk muke dia kan. sape suruh die pg free hair n blonde rmbut. tau r kwn2 kat sane rmai omputeh tp xperlu kot nk meniru kan.ok. stop.

aku bukan nk kutuk die. sbb bg aku, manusia dah diberi akal fikiran masing2. boleh berfikir sendiri. kat sekolah pun dah diajar dlm pend agama Islam. so, if still nak buat dosa. atas manusia sendiri tu lah. bukan dia xtau apa yg dia buat dosa kan. so, daripada kite duk sbarkan gmbr die, duk kutuk2 dia tue kat fb. lagi BAIK kot, korg doakan agar die berubah. atau satu cara lagi korg private msg die. nasihat dgn cara baeik, ag better kan.???

satu lagi aku xpuas hati dgn org yg duk sebar2 gmbr amalina tue. drpd korg duk sebar2, kutuk2 die yg jauh nun di sana LEBIH BAIK korg nasihat ahli keluarga or kwn2 korg yg free hair kat Msia nie dulu. lagi bagus aku rasa. nie x. kwn kat cni xde pun nak nasihat apetah lagi nak maki hamun. sayang2, puji2 adelah. plis lah.... bersikaplah ADIL. kalau rasa xboleh nk bersikap Adil baik korg DIAM. xpyh nk ckp ape2. sbb kdg2 kite duk berckp pasal keburukan org nie, nilai dulu diri kite. baik sgtkah kite?

bagi aku, ubah diri dulu. sempunakan diri dulu baru lah berfikir nk nasihat org. kalau rasa diri pun terumbang ambing ag. xperlu nak judge2 org ok. doakan je lah yg terbaik untuk dia. bukan aku nak membela die. aku pun xsuke tgok die mcm tue. tp itu biar die n tuhan. bye.

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...