CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 23, 2012

interview oh study

salam frens..

seperti yg dah aku gembar-gemburkan di fb n jugak entry2 lepas, selasa depan iaitu 28hb feb, aku kena pergi interview kt hotel seri malaysia kan. interview yg mmg dah lame ditunggu-tunggu kan kot. tp bile dah dpt n dah makin dekat nie, serius cuak. mcm2 prasaan aku rasa yg xdpt nk luahkan kat cni. mana xnyer, banyak kot aku kena study..

masa g interview mara hari tue, aku cam relax jer. sbb mmg xde study sangat pun. soklan yg ditanya pun bkn memerlukan pembacaan tp lebih kpd logik. tp untuk interview SPP kali ni, mmg aku perlu baca. sbbnya dari feedback kwn2 yg dah diinterview, byk soklan yg berdasarkan fakta di tanya. harus MEMBACA! no matter wut. malas ke ape ke kena jugak.

10 bab ok. satu bab lak lam 20++ m/s. pengsan.


last aku study adalah 2 tahun lepas. tahun lepas, aku just mengajar kan. mengajar xpyh study sgt. study pun topik2 lam maths jer. so, korg boleh bygkan x camne aku nak study 10 bab tue, yg kbanyakannya fakta pasal pendidikan. oh.. mati3. biasanya aku study waktu malam. sbb sunyi kan. harap r masuk n terus lekat lam kepala.

tp yg aku pasan, aku baca jer satu perenggan, pahtu otak terus berkhayal tah hape2. tersedar, smbung bace balik phtu berkhayal balik. oh, no! aku da hilang tumpuan dalam study. sumpah rasa xtau da nak wat cane. tension pun ada. tp aku kena gagahi jugak sbb ni kemungkinan besar last interview dah untuk aku. so, haruslha buat yg terbaik kan. kata nak cepat kerja, haruslah study hard kan.

so, bismillahirahmanirrahim... jom study balik. kwn2, doakan aku lulus iv nanti yer n dpt jd guru terbaik di malaysia. Amin. hehe.


p/s : hotel seri malaysia, please be nice to me ok! n also to all the interviewer.. :)


0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...