CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 6, 2012

how do i feel?

pernah x korang ase satu perasaan yg xleh nk digambarkan dgn kata2 yg tepat?
mulut trus terdiam. bdn terus kejang n menggigil.
dlm hati meraung tp tiada bunyi.
air mata keluar tanpa rela.

MARAH? tue perkara biase yg selalu berlaku.
aku bengang2, ngamuk2. maki2.
setel!!
itu MARAH.

tp kali ni lain.
bukan perasaan marah..
sb tue rasa n reaksi laen.

KECEWA.
SEDIH.

mungkin perkataan itu lebih tepat utk apa yg aku rasa.

bila kita xterlalu percayakan seseorang,
die tipu besar pun kita masih boleh ok n maafkan.
tp bila kita dah terlalu percayakan seseorang.
tipu sikit pun boleh buat hati ini kecewa n sedih.

aku pernah rasa.
masa last day aku kat MRSMKT tahun 2005 dulu.
hari aku dpt tau yg bf aku ade awek laen.
satu sekolah lagi ngn aku.
truly aku xsgka. xpercaya!
aku menggigil.. berlari ke bilik pmpuan tue.
tangan aku nie mmg xsabar2 nk LEMPANG betina tue.
tp die patut syukut, ada org tahan aku.
n dia sempat lari.

SEKARANG....
perasaan yg sama dtg balik..
mungkin kesabaran aku dah habis.

aku hny berharap jgnlah smpai jiwa aku mati n kosong.
tp nmpaknya ia dah makin hampir...

bab kata someone.
"let times do it works"



0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...