CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 27, 2012

mimpi posting kat johor

semalam aku tido agak awal. kesnya seharian sakit kepala.
serius xtau sbb apa. actually dari 2 hari lepas ag.
masa aku pg mengajar malam ahad tue, kepala mmg bersenyut2 jer.
tp bkn pening la. just ase sakit menyengat cmtu.
dan2 aku garang n tension ngn student. cian plak.

"saya xtau r apasal awk xleh buat n xfhm. kgkawan awk ramai jer fhm n leh buat. masalah awak r tue still xfhm2 padahal da byk kali sy terang. xkn asyik nk terang bende same. bosan2 r org len sbb dorg da fhm. so, suke hati awk r."

sbgai seorang guru, xpatut aku buat cmtu kot. tp nk buat cmne kan. laen r kalau kelas individu, leh r aku tunggu sorg tue smpai die fhm kan. ni kelas 8 org. kalau 6 fhm n 2 xfhm. aku harus proceed. agpun tuisyen ok. mmg kne laju2 ckit. xleh lambat2 cm ajar kat sekolah.

semalam dr pg lagi. sakit kepala makin teruk. aku asyik baring jer. ptg pun aku tido. padahal mmg da lame xtdo ptg. mlm tue, letak neobun n mkn ubat pening. n trus tdo. tesedar lam kul 10 lbih kot. kepala makin ok tp tah r. ttp rasa bengang.

masa tido, aku MIMPI aku dpt posting kat JOHOR. nama sekolah tu aku lupa tp cm plik r bunyi die. aku cam tersedar n tau bende tu mimpi. phtu tido balik n mimpi ag. mcm mimpi dlm mimpi g2. aku rase mimpi tp bile sedar eh, btol lah. phtu tido lagi mimpi lagi. tah hape2 jer rasa. bile bgun pg td bru terkejut.

"eh, aku mimpi rupanya. cisss"

p/s: tolong r. aku xnk posting johor. tp kalau dah ketentuan, aku redho jelah. hope ade berita gembira awal april nanti.

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...