CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 2, 2012

keluhan bakal GURU

assalamualaikum...

hari ni dah hari ke2 untuk bulan april nie. sape2 yg bakal guru atau ade kwn2 yg tgh tunggu panggilan posting tau r kot apa yg aku rasa sekarang. truly FRUSTRATED!! aku pun xtau apa kemalanglah nasib aku n kwn2 sebatch sbb smpai skrg kami belum dipostingkan lagi. kalau kat fb bukan maen r sorg2 duk wat spekulasi sendiri. aku malas nk masuk cmpur so aku byk diam jer selama nie.tp bila lame2 rasa sakit hati gk so aku merempan je lah kat cni, at least xramai yg bace. hehehe.

aku habis belajar bulan 6 lagi tp smpai skrg masih duk menganggur, setakat keje mengajar tuisyen weekend tu ape r sgt kan. aku nak kerja TETAP. aku nak jd guru. guru yg diiktiraf bkn guru kontrak ke ganti ke ape. serius rase sedih.

hurm.. bile nk posting nie?? :(

senior2 aku dulu, hbis belajar bulan 6, bulan 11 sume dah dipostingkan. pointer rendah ke tinggi semua ok! tp kami nie... asalkan pointer rendah, yg tinggi pun duk jer melangut kat umah. kwn2 yg dpt jd guru INTERIM seronok la. at least dorg bekerja n dpt gaji lumayan jgak. kami ni yg xdpt interim!!! xaci ok! xaci!

kwn2 yg dpt interim tue, xkesah r xdpt posting pun sbb dorg dah mcm keje tetap da bg aku. dorg boleh jd guru interim smpai dipostingkan tp hakikatnya same jer... yg beza is skrg dorg mengajar subjek tah hape2 n gaji murah 3,4 ratus jer. tp still berbaloi bg aku. tp masalah skrg is KAMI. kami yg xdpt interim, yg hny duk rumah xuat ape2. aku yg keje weekend je nie ase bengang apatah algi kwn2 yg lgsung xkerja kan. 

apapun aku harap ada r berita gembira buat kami semua. AMIN.. 

p/s : aku nak keje WEYYYYY. aku nak kawin. eh. haha




2 peoples gossipping wif me:

Akula said...

oo bakal guru dari ipta mane miera..

miera pinky said...

sy dr upsi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...