CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 14, 2012

FASA KE2 ( frust + sad)

Assalamualaikum..

last entry aku ada bgtau yg aku bakal posting 23 mei kan. xpyh nk cakap r, betapa teruja n xsabarnya aku.
korg faham2lah sendiri kan. apa perasaan org yg sudah menganggur hmpir setahun ni.

tp malam td, aku dpt berita BURUK lagi.
yeah, another bad news lepas gagal test kete n gagal dpt sekolah MARA.
aku dpt posting FASA KE2, which is xtau ag biler tarikhnye. hanya tahu kmungkinan bulan JULAI.

what are really bad year rite????


serius xtau nk cakap ape.
sekarang ni, hanya tenangkan diri jer.
n pk positif...
adalah hikmah di sebalik semua ni.

1. aku dpt hadiri majlis pak sedara aku khwin which is lam cuti sekolah ni.
kalau dpt posting, comfirm xdpt hadir lah.

2. dapat retest test kete n hope lulus b4 posting lah kan.

3. dpt bersama2 adik2 lam cuti sekolah nanti, mana tau nk g holiday 
ke ngn family kan. yes, im IN.

p/s : ok. dah boleh senyum ckit...  

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...