CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 21, 2012

surprised birthday...


assalamualaikum...

baru dpt update blog sbb sgt3 buzy...
for those yg add fb aku, tau r kan yg aku mmg tgah bz mengemas la sgt..
previous entry pun aku asyik ckp pasal posting, cmfirm org pun muak.. hahaa
tahan la yer sementara aku hepi ni.. :P

ok. back to the story. 15 mei lepas is my besday.
sila wish sape yg belum... heheheh
pagi tue dikejutkan ngn col dari en.arif.
aku angkat je r mamai2, semalam tu pun die da col wish.

en.arif : tdo lagi? bgun la. da lewat.
me : yer...nk bgun r nie,
en.arif : nanti posman smpai nk bg hadiah, xsedar kan.
me : sedar jer. xmndi leh amik hadiah.
an.arif : syg.... bgun la. b ade kat luar nie. bukak r pintu...
me : ha??

melompat aku turun dari katil n bukak tingkap.
omg! kete dia depan rumah.
act, masa tesedar aku dah dgr bunyi enjin kereta.
terfikir jgak, sape r parking dpn umah n xmatikan enjin.
rupanya en.arif. huh, berani die wat aku terkejut.
hehe.. but im so HAPPY....

thanks b for coming! u r da great present dis year!

lepas tu, pg lunch kat D'CLASSIC WHITE COFFEE kat kbg kerian if aku xsilaplah.

aku punyer ice blended cappucino + chicken chop special.
sumpah SEDAPP... nanti nk dtg ag..


en.arif punyer nasi lemak n kiwi juice.
ade telur lam nasi tue sebiji tp die da buang bg aku masa amik pic ni.
hee....die xsuke telur....

lepas tue g kbmall...
beli kek black forest n sepasang baju kurung moden grey..
CANTIKKKK sgt...
tp tgah basuh, next time aku letak gmbar. syg nk pakai..
pakai raya nantilah.hehe.

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...