CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 11, 2012

new life : new hope

Alhamdulillah.....

hari pertama sebagai guru TETAP telah selesai.. no more guru ganti, guru praktikal, guru tuisyen n so on... i'm officially a real teacher.

sebagai pendatang baru kat felda ni. of course aku mmg hadapi byk kesukaran. sekarang ni secara jujurnya, hati aku masih memberontak. ikhlas cakap, aku masih belum ikhlas n selesa di sini. jgn di tanya kenapa aku berbahasa begini, yeah... i'm gonna be a bahasa melayu teaher ok. hahahahhaha....dah.

penat xpyh nk ckp r, dari pg smpai tengahari, ke hulu hilir aku ngn nabila. setel mcm2 lah. n esok ktorg dah stat masuk kelas tp xperlu mengajar ag. sesape yg pernah singgah cni tau r kan yg aku nie MATHS teacher... tp nk buat cmne...redha jelah. kat cni cikgu maths dah terlebih2...
aku ajar ape??? BM n SAINS ok!!! pengsan. one more pjk. PERCAYALAHHHHH.

walaupun aku masih rasa cam XNAK duk cni, tp secara jujur jgak aku berdoa, berharap agar one day aku akan selesa n gembira kat cni. penerimaan guru2 ok. cikgu2 peramah n plg best rmai cikgu kelate...smpai aku rasa cm duk kt kg jer. huhu.

aku pun masih xpercaye ag ni yg aku kne mengajar bm n sains. tp aku akan berusaha lah. insyAllah tahun dpn, aku dpt maths balik... Amin. till i write again. tq frens


0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...