CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 2, 2012

Akan ke Cherating

Assalamalaikum...

pergi Cherating pun nak kecohkan...hahaha. lantak aku lah. sesapa yg berada kat tempat aku skrg, mesti akan rasa nikmat sgt bila dapat keluar dari sekolah, bebas dari mengajar n pergi ke tempat yg ohsem plak. walaupun...............................

hanya 2 HARI. yea 2 hari. oh, kenapalah buat 2 hari je kan? buatlah 3,4 or seminggu terus kan. melampau!!! dah r aku pergi tu hari kamis n jumaat. mana x hepi kan. hari sekolah tu. bye bye r student. hepi jer cikgu xdpt tatap muka korg 2 hari. hahaha. keji. tp jgn lah korg pk aku pg bersukaria. nehi ok. aku pergi bersebab. aku eprgi untuk TALIMAT n REFLEKSI GURU BARU. pnjg sebenarnya, aku ringkaskan. aci r yer. untuk semua guru baru posting tahun ni sekitar pahang mmg kne hadiri taklimat ni. untuk daerah ROMPIN, which is tempat aku mengajar sekarang. kena 4 OCT - 5 OCT. di mana???

di SURIA CHERATING BEACH RESORT. so, sesape nk jmpe aku. cari aku kat sana yea. hehe. bajet femes. padahalll..... dah lama ku xpg kuantan. cherating mmg xpernah pg pun. last pg kuantan masa matrik dulu. time baru2 bercinta ngn en.ariff. lama ok. 5 tahun dulu. huhu. so, rasa xsbar nk pg wlaupun die xikut pun.
memandangkan aku jakun, aku pun google lah. cemana resort ni kan. hope bestlah. alang2 keluar dr hutan ni, dpt pg tmpt best ase r berbaloi jgak kan...plissss...

nicee...

kemaen...cam honeymoon

yg nie bilik utk ktorg kot. still nice.

ehem..leh lepak ptg kamis ni..sbb ade gap 4 jam.

ok. ni MAPS die. hope xsesat r pg nanti.

range harga pun xmahal. dari rm168 - rm 270. tapi pg kali ni mestilah ag best sbb FREE. hehe. mkn free, hotel free, leh gak claim wpun hny untuk satu tmpat duduk lma taxi. what the??? tp xpelah, asalkan aku boleh keluar dari hutan ni. 

tapikan...FOLIO aku xsiap lagi ni. camne eh????







0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...