CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 27, 2012

my bro's wedding #1 (engagement n akad nikah)

Assalamualaikum..

akhinya aku baru dpt gmbr. tp gmbr2 dr hp ktorg jelah. kumpul2. dr jurukamera xde ag. ok. hari tue, tnggal 10.11.12 (cewwah). abg aku yg satu2nya telah selamat diijakabulkan dgn pilihan hatinya. kak Haniza. kami bertolak lepas asar ag.smpai sana, duduk rumah sewa. solat mgrib n bersiap kat sanalah. oh,ya! kat sana tu kat pasir mas yer. aku dr koa bharu, dlm sejam jgak la..

my mum n me. haruslah aku menjangokkan.huhuhu.
 n harus jgak aku bawak sirih junjung kannn..

my mum, mak teh n nenek(blkg).

semua ni sedara2 gak..semua duk menunggu arahan dr rumah pengantin pmpuan.
lepak2 dulu cni kjap.

aku n mak teh aku tolong abg aku pakai samping. 

dalam pukul 8 mcm tu, kami pun bergerak ke rumah pengantin prmpuan. rumah dekat je ngn umah sewa yg kami duduk tue. satu taman perumahan jer.

kitorg mulakan dgn majlis pertunangan dulu. 


mak aku tgah sarungkan cincin pertunangan..
sorilah yer. gmbr mmg kualiti kurang.


bergambar sebagai pasanan bertunang sebelum diijab kabulkan sebentar lagi.

pengantin wif my mum n my abah.

sementara menunggu tok kadi dtg, mmg ramailah duk bergambar2. xtau nk watpe kan. lam kul 9, tok kadi pun smpai. abg aku dah stat gabra dah..huhuhu

abg aku tgh ckp2 dgn tok kadi dah. oh, ya! gmbr akad nikah xde. aku dah puas cari, xjmpe. tunggu nati dari jurukamera upahan jelah.huhuh

dah setel. ALhamduliilah.

lepas makan2 trus balik. masa tu dah agak lewat. budak2 pun dah ramai merenget.. bye. cont net entry yer.

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...