CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 14, 2013

Salam ramadhan

Assalamualaikum frens... 

Lama Benar rasanya aku x menulis. Skrg ni mood menulis dtg balik.heee. Berthan lame ke x tu no comment.huu. Byk story aku tertinggal Esp bout my engagement day. Last entry hr tu aku tinggal kan dgn tanda Tanya kan. Act tu pasal aku bertunang la. alhamdulillah semuanya berjalan dgn baik. Skrg ni pun aku dah 3 bulan lebih sbgai tunangan en. Arief. 

Sekarang ni dah bulan ramadhan. Aku nak ucap selamat brpuasa kat semua kwn2. All reader jgak.  Berpuasa kt cni again Sdih jgak r tp trpksa diharungi juga. Kalu kt kelantan, bazaar Ramadan sgtlah seronok. Mknan best2. Byk pilihan tp kat cni Makan je r ape yg ade. Agak2 rajin aku pg segamat tp lam 45min gk woi. Xde keje r aku nak pg hari2 kan. 

Life McM biase. Kdg2 best kdg2 xbest tp apepun Harus harungi n ingat

"Menari Dlm hujan"

Xsemua bende Buruk yg berlaku dlm diri kite itu teruk. Sometime kite boleh tukar bende Buruk itu menjadi lebih baik. Hujan yg turun mgkin merosakkan hari Pns kite. Tp why not kite menari dlm hujan itu. Nikmatinye dgn cara yg seronok. So xde lah bende Buruk itu kan. Goodbye n Salam.

Me n en Arief. 

0 peoples gossipping wif me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...